kpoplove

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Emma - 11 oktober 2014 19:53

Så jag ska göra en ny video. Det kommer att bli en 25 fun facts about me.

Bara så att ni kan lära känna mig lite eftersom den här bloggen är ny och sånt.



För att prata om annat... Nu är det höst. Och har varit höst ett tag.

Hösten är ofta mysig och sånt men lite tråkig enligt mig. Det blir kallare och kallare ute och man börjar vara inne mer och mer. Och hur ska man då spendera de dagarna då man egentligen bara är inne och har tråkigt? Jag föredrar youtube. Jag spenderar mest tid med min surfplatta framför youtube.


Därför tänkte jag tipsa er om lite olika youtubers som jag brukar kolla på.


1. Tyler Oakley

2. Troye Sivan

3. Danisnotonfire

4. AmazingPhil

5. Caspar

6. Marcus Butler


Jag kollar nästan bara på engelstalande youtubers så därför är inga svenskar med där.


Men gå gärna och kolla in deras youtubekanaler!


 

Vi avslutar med en random selfie jag tog nyss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emma och är 14 år. Mitt liv består av k-pop, k-drama och att lära mig koreanska. Jag kommer blogga om allt möjligt som har med Korea att göra i princip. Mest k-pop. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards