kpoplove

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Emma - 18 oktober 2014 17:38

Jag gillar inte hösten...Okej det kanske är lite fint i början av hösten när allting bara är en enda stor värld av färger men tänk lite... vem gillar kyla? Hösten är den årstiden då det börjar bli kallt ute och sen är det snart vinter. Man måste dra på sig fula tjocka kläder och man känner sig ungefär som michelingubben när man ska gå ut för att gå till bussen på morgonen.


Visst, det kanske är mysigt att sitta inomhus med en filt och en surfplatta och kolla youtube men det finns inget att göra ute. På vintern kan man bygga snögubbar, på sommaren bada och sola och ha det allmänt kul, på våren är det mycket man kan göra i trädgården men hösten då...



Okej jag gillar nog att klaga litegrann... Just a little.

Men kommentera gärna vad ni tycker om hösten. Ni kanske kan få mig lite mer positiv och börjar se det som är bra med hösten. Vem vet?

 

#Misssummer

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emma och är 14 år. Mitt liv består av k-pop, k-drama och att lära mig koreanska. Jag kommer blogga om allt möjligt som har med Korea att göra i princip. Mest k-pop. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards