kpoplove

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Emma - 14 november 2014 17:46

Ni vet den här underbara känslan då man tänker hela tiden: Snart är det jul!!! Den känslan har jag fått nu. Jag har börjat nynna på julsånger. (Inte för att jag inte har gjort det hela året men aa...) Och så vill jag bara börja göra allting nu, nu, nu! Julbaka, pynta, fira advent och packa in paket. Allt det där är ju så mysigt men jag får nog vänta ett tag till. Något som jag däremot redan börjat göra är att lyssna på julmusik. Jag och Alma ska uppträda med 'last christmas' på julgalan. Julgalan är en föreställning som min skolan anordnar varje år somvisar typ att nu är det jullov ha kul så ses vi nästa år. Eller nåt. I alla fall, jag ska sjunga och dansa där.


En annan grej är att jag har börjat lära mig det koreanska alfabetet. Det går sakta men säkert framåt!

Jag har i alla fall börjat förståhur de tänker när de skriver och det är ju bra.

Det var nog allt, bye!

Presentation


Hej! Jag heter Emma och är 14 år. Mitt liv består av k-pop, k-drama och att lära mig koreanska. Jag kommer blogga om allt möjligt som har med Korea att göra i princip. Mest k-pop. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards