kpoplove

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Emma - 26 november 2014 17:26

Så på väg hem i bussen idag fick jag för mig att träna koreanska. Så jag tog fram min bok och började öva. Vad jag inte tänkte på var att jag faktiskt pratade högt. Jag satt där och läste hangul för mig själv... Inte alls weird... Sån tur var för mig så var det bara jag och busschauffören på bussen. Hoppas inte att han hörde mig...

Av Emma - 26 november 2014 17:10

Både svenskalektionerna och engelskalektionerna är roliga just nu. Vet ni varför? Jag får skriva om det jag gillar mest av allt i hela världen. På engelskan få vi skriva om ett band. Vilket som helst, teen top. På svenskan får vi skriva om exakt vad vi vill. Seriöst vad vi vill!! Och eftersom jag redan skriver om teen top på engelskan så är det en bra idé att ta något annat... Typ något youtuberelaterat. Typ Ryan Minaj! Så jag blir jätteglad varje gång vi ska ha svenska eller engelska i skolan nu! Egentligen är det mesta i skolan roligt nu. Typ idrotten, vi ska göra en egen dans. Och slöjden där jag gör en teen top kudde. Det enda som är jättejobbigt är alla prov. Typ på måndag måste vi läsa typ kanske 50 sidor till ett so-prov. Men det klarar jag nog...


Länk till Ryans youtubekanal: RyanMinaj


Ska nog plugga nu... Bye!

 

Jag har börjat använda min peruk mer och mer också...


Presentation


Hej! Jag heter Emma och är 14 år. Mitt liv består av k-pop, k-drama och att lära mig koreanska. Jag kommer blogga om allt möjligt som har med Korea att göra i princip. Mest k-pop. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards